Post by ringrenlathorro on Feb 3, 2022 19:54:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Turbo Dismount™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Turbo Dismount™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekodeforøgelse-tokens ▞▞▞
▞▞▞ Turbo Dismount™ 2022 version ▞▞▞
Det er en god app!😂
Det er et gudspil, men jeg har betalt for at få flere biler og baner, men det er så kedeligt, jeg vil have, at stedet skal være større, flere betjente, flere niveauer, flere biler, sekundærbiler, der skal have forskellige farver, humens inde i vinduerne, ikke den bump 1 bil, den går ikke, smed teleporteren placere flere længere steder niveauer byen skal være større og den skal være mere interessant brug din fantasi gutter😐😐😐😐😐😐
elskede spillet så længe brugte ikke så mange penge på det, men efter opdateringen bliver det ved med at gå ned efter første runde
Tilføj flere kort!!! Knap nogen kommer til at betale for dem, så hvorfor opkræver du os penge!!! Giv os flere kort, der er GRATIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvor er de nye køretøjer og niveauer. Tilføj som en kampagnetilstand eller noget nogle nye karakterer, endda et tilpasningssted. Måske en kortskaber, hvis du virkelig havde lyst til det, muligvis nogle nye forhindringer. Kan du også sætte som en køretøjsskaber og opgradere funktion i det ville være fedt. Beklager den negative anmeldelse, det ville bare være rart med flere funktioner og opdateringer til spillet. Dette er bare mine tanker. Tak skal du have.
Det er et fantastisk spil! Jeg elsker, hvordan fjedre og andre ting kommer af bilen, når du styrter, jeg kan også godt lide, hvordan når du bliver ramt eller styrter, bliver de kropsdele, der knækkede, røde, det syntes jeg var en fin funktion. Og politijagterne er fantastiske! Nogle gange kører de dig over. Jeg synes, at en fed ny funktion, de bør tilføje, er muitiplayer, og når du bliver fanget af politiet, stiger de faktisk ud af bilen og arresterer dig i stedet for bare at køre dig over. Daglige præmier ville også være rart.
Deres fidus var ret kedeligt, for han har den samme app til at sende biler, og du gør det igen og igen. Jeg synes, de skal lave et testamente, du kan købe andre karslake med mønter, fordi et virkelig kedeligt O, men ja, spillet var godt i begyndelsen Scott disse nye medarbejdere og jeg vil gerne tro, at de fik, men spillet var ikke så godt, så delvist sikker på, at få spillet, men du Palm burde åh ja spillet er kedeligt😡🤬😡🤬😡😤
det er ok, men jeg tror, det skal være mere frit, som jeg mener med nye kort eller kaldenavn, hvem er enig
Det er et rigtig godt spil, men du bør lave, hvor vi kan spille brugerlavede niveauer, som PC kan, så vi får en endnu bedre oplevelse af spillet og har det sjovere, end vi allerede gør, bortset fra at det stadig er rigtig sjovt!
ikke dårligt, vi behøver ikke timer, vi skal bruge styrehjul og pedaler tak
Du gør alt på 30 minutter, medmindre du bruger 10 bucks for flere kort, mennesker eller biler
Ny opdatering siger, at den ikke går ned, men den gør det stadig
Bliver gentaget efter et stykke tid.
Øh lyserød belysning
Jeg elsker dette spil, så sjovt, næsten ingen tilføjelser, men én ting er, at du skal lave det, så motorcyklen kan køre hjul med et tryk på en knap! Bortset fra det er det PERFEKT elsker dette spil så meget!
Rigtig sjovt spil, men det crasher meget.
Det er så fantastisk spil, fordi det har fantastiske kort og biler
fantastisk spil, forstår bare ikke, hvorfor det er gratis på pc, det er bare ærgerligt, bare gør det som pc helt gratis!
Hendes er 6 srars
In simulation to fa‡ade surveys most women insistence that penis immensity ... Dismount your viands absent from of the fridge at least 10
Det er et sjovt spil
Jeg elsker dette spil så meget, at det er denne retning, det er altid halv kontrol
Godt tidsspilder, men alt gratis indhold bliver hurtigt kedeligt, du kan bogstaveligt talt dække det hele på under en time, medmindre du har et sind for ødelæggelse og bilulykker, i hvilket tilfælde, ja, hav det sjovt, men selv da kan du kun gøre med det gratis indhold i kort tid, før du begynder at kede dig, annoncer er valgfrie, men hey, du får i det mindste prøve et par betalte traks gratis for at se dem.
Det er sjovt, og jeg fik Premium, men jeg loggede ind på en ny enhed, og jeg mistede min præmie. Jeg prøvede at gendanne det, men det ville ikke komme tilbage. Secret Exit, kan du give mig min præmie tilbage?
Der burde være plads til at opbygge et niveau i disse typer spil
Det er virkelig sjovt, men jeg synes, det er dumt at bruge 3$ for at få de faktiske sjove biler og kort.
virkelig sjovt, jeg ville bare ønske, at det kom til, hvor du ikke behøvede at købe flere baner, køretøjer og figurer. Kan nogen venligst fortælle skaberne, at de har alt låst op, selvom det er første gang, du spiller.
Super super ikke sjovt, fordi det tager lang tid at downloade
Dette spil er TRASH, du kan ikke engang køre hurtigt med køretøjerne, og du kan ikke stige af uden at genstarte
Nogen gange er det kedekiget
Købt før, siger nu unlock fuld version
Det er et mega fedt spil
Bare na
Det er sjovt, men kort er gamle, og der er næsten ingen opdateringer til kort, lav venligst flere kort.
God kamp. sjovt element at bruge vores tid. grafik og animationer er faktisk gode, som også kører perfekt på lave enheder. Kudos til udviklingsteamet, og jeg ser bestemt frem til en efterfølger eller en opdatering. Med venlig hilsen. Avi
Jeg elsker dette spil. Det er et sjovt offline spil, men grunden til de 2 stjerner er på grund af, at spillet går ned, hver gang jeg indlæser et kort eller begynder at stige af. Ret venligst dette, så vil jeg genoverveje min vurdering.
😆😆😆😆😆😆
Det låser et væld af biler og baner fra dig, medmindre du betaler $0,99, men selv når du gør det, får du stadig kun et par biler eller baner. Det er et stort fupnummer og forstår ikke spillet
Knus g til geg en v
dette spil er lort, alt hvad du gør er at sætte dig ind i en bil og styrte eller falde af, hvor fanden er det sjovt?
turbo dismount er et godt spil, for hvis du keder dig, men det er trist, skal du betale for at låse biler op, det er dumt, skal du sætte en vip eller prinum ting, der koster en dollar og ingen månedlig betaling, eller bare giv os den dang bil gratis gør det Vær venlig
Spillet er godt, men det bliver kedeligt efter en tid.
Hader det 1 stjerne bliver ved med at sige, at download Google-spil løser dit spil